İnsanlar Korkunç.

İnsanlardan korkuyorum.Özellikle en yakınlarımdan.Gerçekten korkunçlar.Anlık değişimi yaşıyorlar.Ve ben gerçekten anlayamıyorum bazı şeyleri.Bencillik! evet insanlar benciller sadece kendini düşünüyorlar ve hiç kimsenin ne düşündüğü umrunda olmuyor böyle insanların.Bu benim çok sinirimi bozdu.Bende mi böyle olayım diyorum sadece kendimimi düşüneyim.Ben yapamıyorum bunu beceremiyorum ama insanlar kimseyi düşünmeden hareket edebiliyor.İnsanları kırıp incitebiliyorlar hiç acımadan hemde, böyle insanlara tuaf gözlerle bakıyorum normal bi insan olarak görmüyorum onları, sadece kendi menfaatlerini düşünen yaratıklar onlar! Şımarıklık kesinlikle başka bişey değil...Evet kesinlikle nefret ediyorum ve görmek istemiyorum öyle insanlarla aynı ortamda bulunmak istemiyorum..neyse...

0 yorum:

Yorum Gönder