Manga Macerası~

    Yo! minna~İlk mangamı okudum yani henüz devam ediyorum.Daha önce manga okumamıştım.Açıkçası fanfic falan da beni pek sarmıyor,ki hala da öyle.Ama manga çok farklı geldi çizimler, arada bakıp kendim çizmeye çalışıyorum falan eğlenceliydi.Okuduğum mangaya gelicek olursak da bakuman.Şu sıralar pek popüler olduğunu biliyordum zaten.Bi arkadaşım benim için bölümleri upload etti sağolsun.Güzeldi sevdim ve hala devam edicem okumaya *-* Manganın konusunu ayrı bir sevdim (: animesi de çıkar diye umuyorum zevkle izlenecektir.     Mangalara sarmışken birde kimi ni todokenin türkçe bulabilirsem okumayı çok isterim.Neyse ben kaçayım.
   Jaa oyasumi mina-san! ^_^

7 yorum:

KirinKirin dedi ki...

cidden ilk kez mi manga okuyosun O_o okashii..

michiru dedi ki...

evet ilk kez (: neden gülünç olsun :D herşeyin bi ilki vardır.

KirinKirin dedi ki...

anime izleidğin için manga da okumuşsundur diye düşünüyodum ondan şaşırıdm..gerçi düşününce senin gibi yapan başkaları da var çok da garip sayılmaz ^^ neyse iyi okumalar ^^

michiru dedi ki...

teşekkürler kirin-chan(:

queenb dedi ki...

kimi ni todoke'nin türkçe mangası bir sitede var haber veriyim dedim

michiru dedi ki...

aaw çok sevindim o zaman siteyi link atarsan çok mutlu olurum *-*

queenb dedi ki...

direk linki buraya koymak sorun olur mu?

Yorum Gönder